2009年4月16日木曜日

The capital grille





アメリカに来て、ちゃんとステーキを食べてないな・・・と言ったら、それはダメだー、ステーキを食べないとダメだー、という話になって、ステーキを食べに行きました。ステーキは、1人前42-45ドル。DC界隈では、中高級くらいかな・・・。ワイン少しとサイドオーダを入れて75ドルくらいだったかと。私が一番好きなのは、フィレ肉なので、フィレ肉を食べましたけど、おいしかったです。アメリカのお肉も結構おいしいかも。
As I told some of my friends that I have never eaten a steak dinner, they said it was too bad, and you should eat American steak. Then we went to have a steak dinner. The price is $42-S45 per one steak; it was a little expensive in DC. Since we ordered a bottle of wine and side dishes, we paid about $75 per person. My most favorite is fillet steak, so I ate it. It was very tasty. I thought American beef was good!

0 件のコメント: